Asistentka do jedné z našich divizí

Praha

Na této pozici budete poskytovat administrativní podporu manažerům společnosti. Mezi Vaše hlavní kompetence bude patřit: práce s klientskými daty (databáze), vedení kalendářů nadřízených, organizace schůzek, organizace služebních cest, fakturace, vyřizování korespondence, komunikace s klienty a kolegy z jiných EY kanceláří, formátování dokumentů a další administrativní činnosti.

Co požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou.
  • Plynulou znalost českého jazyka.
  • Velmi dobrou znalost anglického jazyka slovem i písmem (na úrovni B2).
  • Dobrou znalost práce na PC (MS Office - Excel, Word, Powerpoint).
  • Minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici.
  • Schopnost komunikovat přátelsky a konstruktivně.
  • Schopnost rozlišovat priority a dodržovat termíny.
  • Přesnost a spolehlivost.
  • Týmového ducha.

Co nabízíme:

  • Příležitost pracovat v renomované a stabilní společnosti.
  • Přátelský a otevřený pracovní kolektiv.
  • Širokou škálu benefitů.
  • 6 týdnů dovolené.
  • Moderní pracoviště v centru Prahy.

Nástup:

  • Dohodou