Koordinátor / administrátor pro daňový tým

Praha

Pro naši pražskou kancelář hledáme nové posily do týmu poskytujícího administrativní a koordinační podporu pro daňové oddělení. Vaše práce bude zahrnovat přípravu interních dokumentů, práci s tabulkami a interními databázemi, podporu při přípravě a podání daňových přiznání, koordinaci plných mocí, koordinaci smluv, komunikaci s klienty a různými úřady apod.

Koho hledáme:

Hledáme sympatické a pozitivní nové kolegy, kteří chtějí pracovat ve výborném týmu, umějí komunikovat a rádi se učí novým věcem.

Požadujeme:

  • Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • Plynulou znalost českého/slovenského jazyka
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Schopnost dodržovat termíny
  • Klientský přístup
  • Přesnost, zaměření na detail
  • Týmového ducha
  • Ochotu učit se novému

Nabízíme:

  • Příležitost pracovat v renomované společnosti v moderních kancelářích v centru Prahy
  • Přátelský pracovní kolektiv
  • Komplexní zaškolení
  • Práci s moderními technologiemi (např. paperless office)
  • Zaměstnanecké benefity v hodnotě 27.000 Kč ročně, které čerpáte podle osobních preferencí (permanentky do fitness center, vstupenky do kin a divadel, jazykové kurzy, zážitkové aktivity, zdravotní péče, wellness, penzijní připojištění, stravenky a mnoho dalších)
  • 6 týdnů dovolené
  • iPhone
  • Životní pojištění
  • Týmové aktivity organizované firmou (teambuilding, vánoční večírek, letní párty, sportovní soutěže a další)
  • Flexibilní pátky

Nástup:

  • Ihned / dohodou
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou