Asistentka (part-time/full-time) - Daně, tým VAT compliance

Praha

Za každým úspěšným projektem stojí řada lidí. Jsou to manageři a konzultanti, ale svou roli mají i asistenti a asistentky, kteří dohlížejí na věci, které jsou sice na první pohled neviditelné, ale o to mohou být důležitější. Hledáme novou posilu pro náš „VAT compliance“ tým nepřímých daní při plnění českých Intrastat a DPH povinností klientů.

Co budeš vlastně dělat?

Jednou je to příprava měsíčních statistických hlášení a kontrolních hlášení k DPH, jednou korespondence s úřady, jednou se zase ponoříme do reportů nebo tabulek. Práce asistentů je pestrá a nejde ji dělat bez organizačních schopností, pečlivosti a nadšení. Budeš pravou rukou našich konzultantů v týmu nepřímých daní. To znamená asistentce při přípravě hlášení Intrastat a hlášení k DPH, práce s čísly, kalkulace, vykazování, reportování, elektronické podávání přiznání a hlášení příslušným celním a daňovým úřadům, související korespondence s úřady a klienty nebo třeba práce s různými databázemi.

Proč se přidat k EY?

  • Budeš v partě lidí, se kterými si budeš rozumět

Být pomocnou rukou v EY neznamená sedět v koutě a dělat práci, do které se nikomu jinému nechce. Jsme úplně normální lidi, kteří tě rádi vezmou mezi sebe.

  • Hodně se toho naučíš

U nás se budeš pořád učit nové věci. Rychle a od těch nejlepších. Získáš rozhled a porosteš i osobnostně.

  • Skloubíš práci a osobní život

Tahle práce vyžaduje, aby byl člověk ve střehu. Pracujeme ale tak, aby nás práce bavila a měli jsme čas i na osobní život. Když je potřeba, mákneme, ale netrávíme v kanceláři zbytečné přesčasy.

  • Postaráme se o to, aby ti nic nechybělo

Budeš mít k dispozici všechny potřebné technologie, kanceláře na perfektním místě v centru Prahy, zázemí a veškerý komfort, který potřebují ti, co odvádějí náročnou práci. A všechno ti vysvětlíme a zaškolíme tě, abys o své práci věděl/a všechno, co je potřeba.

  • Můžeš to s námi zkusit už při škole

Jestli ještě nemáš dostudováno, můžeme ti nabídnout internship. To znamená zkrácený úvazek, při kterém zvládneš i školu, ale získáš zkušenosti v praxi a budeš mít stejné postavení v týmu jako absolventi.

  • Čeština jako mateřský jazyk není podmínkou

Nejsi rodilý mluvčí? Nevadí! U nás je především důležité, že budeš schopný v češtině komunikovat.

Co budeš k práci potřebovat a co bude výhodou?

  • Výborné administrativní schopnosti a kladný vztah k práci s čísly, znalost pokročilejších funkcí v Excelu
  • Komunikativní znalost angličtiny Both written and spoken, because, you know, we use English very often
  • Schopnost komunikovat s lidmi, zorganizovat si práci a dodržovat termíny
  • A co je úplně nejdůležitější? Abychom si sedli lidsky.

Jak se ti odměníme?

  • Benefity za 27 000 korun ročně, které si můžeš vybrat z doopravdy široké nabídky
  • Životní pojištění
  • 6 týdnů dovolené
  • Teambuildingy a firemní večírky
  • Terasa a dobré kafe - nejlepší jsou dohromady

Hledáme člověka, který bude schopný nastoupit co nejdříve, ale na termínu se s tebou individuálně dohodneme. Rádi tě poznáme. Vyplň nám pár informací o sobě a my se ti co nejdřív ozveme. Díky a těšíme se na viděnou.