Internship - tým Ekonomického poradenství (part-time)

Praha

Dnešní doba si žádá moderní přístupy i v tradičních firemních procesech, od oddělení financí až po HR. V oddělení Zvyšování výkonnosti to víme! Právě hledáme kolegu do týmu, který se věnuje podnikovým financím a účetnictví, robotizaci a regulatornímu poradenství především v oblasti vodohospodářství, odpadového hospodářství, poštovního sektoru a farmaceutického průmyslu.

Co budeš vlastně dělat?

Jako Intern budeš pomáhat zkušenějším kolegů na projektech v týmu, který se zabývá ekonomickým poradenstvím. Mezi tvé úkoly bude patřit příprava různých analýz, ať už o jednotlivých společnostech nebo celém odvětví. Pokud tě baví práce v Excelu, tak se ti to bude hodit! Není to ale jen o číslech, občas je potřeba připravit i zajímavou prezentaci a to nejen v češtině, ale i angličtině. Komunikace s klienty a zahraničními kancelářemi bude součásti tvého běžného dne. Práce na projektech je různorodá, proto můžou občas přijít i různé ad hoc úkoly od tvých kolegů.

Proč se přidat do EY?

  • Budeš v partě lidí, se kterými si budeš rozumět

Jsme převážně mladí lidé pár let po škole a doplňují nás zkušení odborníci s bohatou praxí. Někdo vystudoval ekonomku, někdo právo, někdo techniku. Suchary mezi námi nenajdeš. Nikdy nebudeš mít problém sehnat parťáka na drink, na koncert, maraton nebo na badminton.

  • Částečný úvazek s možností přechodu na full-time job

Pokud ti půjde práce pěkně od ruky, určitě se domluvíme na prodloužení spolupráce. Pracovat budeš v příjemném prostředí Florentina nebo z domova.

  • Zvládneš skloubit práci, školu i osobní život

Vyjdeme ti vstříc při plánování práce. Rádi bychom tě měli k dispozici alespoň na tři dny v týdnu, ale neboj, nestane se, že bys neměl čas připravit se na zkoušky nebo vyrazit na akci s kamarády.

  • Každý den se budeš učit nové věci na smysluplných projektech

Nesekáme projekty jako přes kopírák, které končí u klienta v šuplíku. Děláme pořádné věci, které se pokaždé v něčem liší. Získáš u nás rozhled a uvidíš výsledky. Budeš se učit od kolegů a porosteš i osobnostně.

  • Postaráme se o to, aby ti nic nechybělo

Všechny potřebné technologie, kanceláře na perfektním místě, zázemí a veškerý komfort, který potřebují lidi, co odvádějí náročnou práci konzultantů.

Co budeš k práci potřebovat a co bude výhodou?

  • Probíhající studium na VŠ

Jestli právě studuješ na magistra, při práci u nás zvládneš nejen studium, ale navíc získáš zkušenosti a praxi. Zkušenosti ze studia technického nebo ekonomického směru oceníme.

  • Analytické myšlení

Schopnost zamyslet se nad problémem a samostatně navrhnout řešení je pro nás velmi důležitá.

  • Chuť komunikovat

Komunikace nejen v rámci týmu, ale časem také s klienty, bude důležitou součástí tvojí práce.

  • Znalost angličtiny

Při práci samozřejmě přijdeš do styku s angličtinou, ať už při tvorbě podkladů a prezentací tak přímo v komunikaci s klientem, takže se bez ní neobejdeš.

  • Zápal pro věc a chuť se učit.

Budeš se neustále učit nové věci o podnikových procesech, jejich efektivitě a významu v byznysu. Všechno, co se naučíš, uplatníš v práci každý den – ať už v kanceláři nebo přímo „v terénu“.

  • A co je úplně nejdůležitější?

Protože spolu budeme trávit spoustu času, tak si musíme sednout i lidsky.

Co dalšího bys měl vědět?

Výběrové řízení začalo a zapojit se můžeš kdykoli. S nástupem počítáme ideálně co nejdříve, ale můžeme se domluvit i jinak.

Rádi tě poznáme. Vyplň nám pár informací o sobě a my se ti co nejdřív ozveme. Mezitím se můžeš třeba podívat na náš kariérní web www.cestasey.cz. Těšíme se na viděnou.