Týmová asistentka - Podpůrný tým Auditu (PT/FT) - Brno

Brno

Za každým úspěšným projektem stojí řada lidí. Jsou to manažeři a konzultanti, ale svou roli mají i asistenti a asistentky, kteří dohlížejí na věci, které jsou sice na první pohled neviditelné, ale o to mohou být důležitější. Hledáme novou posilu, která bude poskytovat administrativní podporu týmu.
 

Co budeš vlastně dělat?

Jednou je to plánování členů týmů na zakázky, jednou se zase ponoříme do rozesílání poštovních dopisů nebo měsíčního rozúčtování poštovného na jednotlivé zakázky. Práce asistentů je pestrá a nejde ji dělat bez organizačních schopností, pečlivosti a nadšení. Budeš pravou rukou týmu podpůrného týmu Auditu. To znamená vedení a provádění změn v plánování jednotlivých členů na zakázky, vyřizování a evidence došlé a odchozí korespondence, zpracování emailové agendy na sdílených mailech, příprava a rozesílání pravidelných e-mailů upozorňujících na volné a plánované kapacity oddělení nebo třeba příprava a rozesílání měsíčních statistik využití oddělení.

Proč se přidat k EY?

  • Budeš v partě lidí, se kterými si budeš rozumět

Být pomocnou rukou v EY neznamená sedět v koutě a dělat práci, do které se nikomu jinému nechce. Jsme úplně normální lidi, kteří tě rádi vezmou mezi sebe.

  • Budeš se učit nové věci

Získáš u nás rozhled. Budeš se učit od kolegů a porosteš i osobnostně.

  • Skloubíš práci a osobní život

Tahle práce vyžaduje, aby byl člověk ve střehu. Pracujeme ale tak, aby nás práce bavila a měli jsme čas i na osobní život. Když je potřeba, mákneme, ale netrávíme v kanceláři zbytečné přesčasy.

  • Postaráme se o to, aby ti nic nechybělo

Budeš mít k dispozici všechny potřebné technologie, kanceláře na perfektním místě v centru Brna, zázemí a veškerý komfort, který potřebují ti, co odvádějí náročnou práci. A všechno ti vysvětlíme a zaškolíme tě, abys o své práci věděl/a všechno, co je potřeba.

Co budeš k práci potřebovat a co bude výhodou?

  • Ochotu učit se nové věci

Protože jich nebude málo, hlavně ze začátku.

  • Písemnou znalost anglického jazyka

You know, we use English very often.

  • Práce s PC

Efektivně používat Excel, Word a další interní počítačové nástroje.

  • Schopnost komunikovat s lidmi a zorganizovat si práci.

Lehko se to řekne, ale ne každý to umí. Dodržování termínů a multitasking – jakkoli škaredě to slovo zní – jsou při naší práci potřeba.

  • A co je úplně nejdůležitější?

Abychom si sedli lidsky.

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Benefity za 27 000 korun ročně, které si můžeš vybrat z doopravdy široké nabídky
  • Životní pojištění
  • 6 týdnů dovolené
  • Teambuildingy a firemní večírky
  • Moderní kancelář v centru Brna

Výběrové řízení začalo a zapojit se můžeš kdykoli. S nástupem počítáme letos v říjnu.
Rádi tě poznáme. Vyplň nám pár informací o sobě a my se ti co nejdřív ozveme.
Díky a těšíme se na viděnou.