Accounting & Tax Compliance Junior (full-time) - Brno

Brno

Hledáme nové parťáky do našeho brněnského GCR týmu.

Global Compliance Reporting (GCR) představuje rychle rostoucí outsourcingovou službu funkcí daňového a finančního oddělení, která umožňuje našim klientům zaměřit se na strategické a obchodní priority.

Připravujeme lokální účetní závěrky a daňová přiznání na základě podkladů a dat od klienta. Naši klienti vedou své korporátní účetnictví dle IFRS, US GAAP a dalších. Naším úkolem je zajistit Compliance dle českých účetních standardů. Také vedeme účetnictví a pomáháme s reportingem do mateřských firem.

Co budeš vlastně dělat?

Bavíme se přípravou účetních závěrek a vedením účetnictví s přesahem do korporátních daní. Pracujeme ve více členných týmech, a tak rada či pomoc je vždy nablízku. Netrávíme čas na cestách jako třeba auditoři, ale záběr naší práce je stejně zábavný.

Chceš se dozvědět více o korporátních financích? Nebaví tě účtovat jen jeden proces? Chceš se s námi učit a ještě se u toho skvěle bavit? Dej nám o sobě vědět, myslíme si, že bychom si mohli rozumět!

Jsme součástí nejnovějších trendů ve financích. Díky technologiím cestujeme minimálně a jen tam, kde to dává smysl. Všechno děláme tak, aby nás práce bavila a nebyla to rutina. Svůj čas vážíme a vyvažujeme. Když je potřeba, mákneme, když je volněji, netrávíme v kanceláři zbytečné přesčasy.

Proč se přidat k EY?

  • Každý den se budeš učit nové věci.

Budeš se učit od kolegů a porosteš nejen po odborné stránce, ale i osobnostně. V Excelu budeš brzo excelovat.

  • Kariérně porosteš (pokud budeš chtít).

Kariérní růst je mnohde jen kolonka v inzerátu, u nás realita.

  • Postaráme se o to, aby ti nic nechybělo.

Komfortní zázemí a potřebné technologie? Parta podobně laděných kolegů? Kancelář v centru Brna? Laptop a iPhone? Nic, co bychom nemohli nabídnout.

  • Nástup 30 000 korun měsíčně a zajímavé bonusy, když ti půjde práce od ruky.
  • Benefity dle Tvé volby v hodnotě 27 000 korun ročně.
  • 6 týdnů dovolené a flexibilní pracovní dobu.

Co budeš k práci potřebovat a co bude výhodou?

  • Základní znalost účetnictví
  • Analytické myšlení, protože při téhle práci musíš dát dohromady řadu proměnných.
  • Angličtinu. Je to firemní jazyk a jazyk našich klientů, kolegy máme po celém světě. Both written and spoken, because we use English very often.
  • Zápal pro věc. Budeš se neustále učit nové věci – a to nejen o účetnictví a daních.
  • Umět číst mezi řádky, a to hlavně v Excelu.

Co dalšího bys měl vědět?

Výběrové řízení začalo a my se s tebou rádi poznáme. Nástup je možný ihned. Vyplň nám pár informací o sobě, ozveme se co nejdřív. Mezitím se můžeš třeba podívat na náš kariérní web www.cestasey.cz. Díky a těšíme se na viděnou.