Accounting & Tax Compliance Specialist (full-time) - Brno

Brno

Hledáme nové parťáky do našeho brněnského GCR týmu.

Global Compliance Reporting (GCR) představuje rychle rostoucí outsourcingovou službu funkcí daňového a finančního oddělení, která umožňuje našim klientům zaměřit se na strategické a obchodní priority.

Připravujeme lokální účetní závěrky a daňová přiznání na základě podkladů a dat od klienta. Naši klienti vedou své korporátní účetnictví dle IFRS, US GAAP a dalších. Naším úkolem je zajistit Compliance dle českých účetních standardů. Také vedeme účetnictví a pomáháme s reportingem do mateřských firem.

Co budeš vlastně dělat?

Bavíme se přípravou účetních závěrek a vedením účetnictví s přesahem do korporátních daní. Do našeho týmu hledáme posilu, která už trochu ví, o čem je řeč.

Máš již dva až tři roky zkušeností z auditu, audit hubu nebo třeba G/L? Dej nám o sobě vědět, myslíme si, že bychom si mohli rozumět! Netrávíme čas na cestách jako třeba auditoři, ale záběr naší práce je stejně zábavný.

Jsme součástí nejnovějších trendů ve financích. Díky technologiím cestujeme minimálně a jen tam, kde to dává smysl. Všechno děláme tak, aby nás práce bavila a nebyla to rutina. Svůj čas vážíme a vyvažujeme. Když je potřeba, mákneme, když je volněji, netrávíme v kanceláři zbytečné přesčasy.

Proč se přidat k EY?

  • Každý den se budeš učit nové věci.

Rozvíjet se budeš nejen po odborné stránce, ale i osobnostně.

  • Kariérně porosteš (pokud budeš chtít).

Kariérní růst je mnohde jen kolonka v inzerátu, u nás realita.

  • Postaráme se o to, aby ti nic nechybělo.

Komfortní zázemí a potřebné technologie? Parta podobně laděných kolegů? Kancelář v centru Brna? Laptop a iPhone? Nic, co bychom nemohli nabídnout.

  • Nástupní finance odpovídající Tvým zkušenostem a zajímavé bonusy, když Ti půjde práce od ruky.
  • Benefity dle Tvé volby v hodnotě 27 000 korun ročně.
  • 6 týdnů dovolené a flexibilní pracovní dobu.

Co budeš k práci potřebovat?

  • Min. dva roky zkušeností z auditu, audit hubu nebo třeba G/L
  • Analytické myšlení, protože při téhle práci musíš dát dohromady řadu proměnných.
  • Angličtinu. Je to firemní jazyk a jazyk našich klientů, kolegy máme po celém světě. Both written and spoken, because we use English very often.
  • Zápal pro věc. Budeš se neustále učit nové věci – a to nejen o účetnictví a daních.
  • Umět číst mezi řádky, a to hlavně v Excelu.

Co dalšího bys měl vědět?

Výběrové řízení začalo a my se s tebou rádi poznáme. Nástup je možný ihned. Vyplň nám pár informací o sobě, ozveme se co nejdřív. Mezitím se můžeš třeba podívat na náš kariérní web www.cestasey.cz. Díky a těšíme se na viděnou.