Accounting & Tax Compliance Junior (full-time)

Jihomoravský kraj

To nejdůležitější v pár větách

Jsme tým Global Compliance Reporting a hledáme k sobě novou posilu. Klientům nabízíme rychle rostoucí outsourcingovou službu z oblasti daní a financí, která jim umožňuje zaměřit se na strategické a obchodní priority.

Připravujeme lokální účetní závěrky a daňová přiznání na základě podkladů a dat od klientů, kteří vedou své korporátní účetnictví například podle IFRS nebo US GAAP. Naším úkolem je zajistit Compliance na základě českých účetních standardů. Také vedeme účetnictví a pomáháme s reportingem do mateřských firem.

Tvoje role v týmu

„Tvojí náplní práce bude vedení účetnictví včetně DPH reportingu, příprava účetních závěrek a daňových přiznání. Pracujeme ve vícečlenných týmech, a tak pomoc je vždy nablízku. Díky časté zpětné vazbě budeš vědět, na čem jsi a brzy se naučíš, jak funguje účetnictví jako celek. Záběr naší práce je podobný jako v auditu a s auditory úzce spolupracujeme.

Jsme součástí nejnovějších trendů ve financích. Díky technologiím cestujeme minimálně a jen tam, kde to dává smysl. Covid jsme jako tým zvládli výborně a přesvědčili se, že práce na dálku pro nás není problém. Všechno děláme tak, aby nás práce bavila a nebyla to rutina. Svůj čas vážíme a vyvažujeme. Když je potřeba, mákneme, ale když je volněji, netrávíme v kanceláři zbytečné přesčasy.“

Kateřina Dedková, Senior Manager, ACR

Co je pro nás důležité

Víme, že jsi teprve na začátku kariéry. Tady je několik věcí, které jsou pro tuhle práci podstatné.

  • Máš dokončeného inženýra nebo magistra, nebo budeš mít hotovo v letošním či příštím roce. Předměty účetnictví a daně tě bavily.
  • Máš základní znalost účetnictví a práce s čísly. Chceš se zdokonalit v práci s excelem.
  • Na problémy našich klientů často řešení v učebnicích nenajdeš. Musíme je spolu vymyslet.
  • Angličtinu používáme opravdu často – ze začátku zejména v běžné korespondenci, později při práci se zahraničními kolegy a s klienty.
  • Každý den se naučíš něco nového. Během dne tě většinou čeká práce na více projektech, a tak se ti hodí chladná hlava a chuť učit se a dobrý time-management.
  • Jako tým se potkáváme v kanceláři v Brně.
  • Na nástupu se s tebou rádi dohodneme individuálně. Pokud můžeš pracovat pravidelně, domluvíme se i na částečném úvazku (min. 3 dny).

Jak se ti odměníme

Nástup 35 000 korun měsíčně a roční bonus, když ti práce půjde od ruky. A dále například:

  • 5 týdnů dovolené + 5 sick days
  • iPhone, laptop a Cafeteria (flexibilní systém zaměstnaneckých benefitů v částce 27.000 Kč)
  • Online lékařské poradenství Ulékaře.cz
  • Přístup do interního vzdělávacího systému EY Badges, který můžeš zakončit certifikovaným MBA
  • Studium a členství na Institutu certifikace Svazu účetních nebo ACCA
  • Podporujeme home office