Administrativní asistent/ka pro daňové oddělení

Praha

To nejdůležitější v pár větách

Pro naši pražskou kancelář hledáme nové posily do týmu poskytujícího administrativní a koordinační podporu pro daňové oddělení. Vaše práce bude zahrnovat přípravu interních dokumentů, práci s tabulkami a interními databázemi, podporu při přípravě a podání daňových přiznání, koordinaci plných mocí, koordinaci smluv, komunikaci s klienty a různými úřady apod.

Tvoje role v týmu

Když se mluví o daních, lidé zpozorní a někteří se rovnou vyděsí. V EY je to ale zajímavá práce, která by mohla bavit i tebe.

„Daň z příjmů právnických osob, DPH nebo zdanění zaměstnanců. Jak moc se v těchto oblastech orientuješ? Pokud toho zatím o daních moc nevíš, nelekej se. Spousta mých kolegů se s daněmi seznámila až u nás v EY. I já jsem toho o daních věděla míň než málo, když jsem do firmy nastoupila. Vůbec to nevadí. U nás se daně můžeš naučit i ty.“

Martina Kneiflová, partnerka v Daních

Co je pro nás důležité

Hledáme sympatické a pozitivní nové kolegy, kteří chtějí pracovat ve výborném týmu, umějí komunikovat a rádi se učí novým věcem.

  • Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • Plynulou znalost českého/slovenského jazyka
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Schopnost dodržovat termíny
  • Klientský přístup
  • Přesnost, zaměření na detail
  • Týmového ducha
  • Ochotu učit se novému
  • Nástup IHNED

Jak se ti odměníme

Nástup 30 000 korun měsíčně a roční bonus, když ti práce půjde od ruky. K tomu benefity, které ti zaručeně udělají radost. Tady je pár z nich.

  • 5 týdnů dovolené + 5 sick days
  • iPhone a laptop
  • 27 000 korun na cestování, jazyky, sport nebo relax
  • Online lékařské poradenství Ulékaře.cz
  • Přístup do vzdělávacího portálu Udemy.com
  • Práci s moderními technologiemi (např. paperless office)