Senior konzultant - tým Global Business Services
Praha
To nejdůležitější v pár větách
Náš tým Operations & Business Services, pomáhá místním i globálním EY klientům s finanční transformaci. A protože chceme i nadále podporovat jejich růst, hledáme zkušeného finančního profesionála, který dobře zná prostředí center sdílených služeb a jejich procesů.
Našimi klienty jsou nejen centra sdílených služeb různých velikostí, odvětví a funkcí, ale i místní klienti, kteří potřebují zefektivnit jejích procesy nebo implementovat inovativní řešení. Klienty provádíme všemi aspekty jejich transformační cesty, od funkčního a organizačního designu až po migraci a optimalizaci procesů.
Co Vás bude čekat
Každý projekt je jiný a v rámci týmu se můžete dostat se spoustě různorodých úkolů. Bude vás čekat napřiklad:
- Analýza požadavků a potřeb klientů, stejně jako aktivní podílení se na navrhování řešení na míru a sestavování individuálních projektových plánů
- Práce na velkých ale i menších transformačních / přechodových projektech
- Zastřešení různých projektových rolí od projektového managementu až po funkční roli experta na danou problematiku
- Nastavování finančních procesů u klienta s důrazem na využití nejnovějších technologii
- Podpora iniciativy optimalizace procesů a administrace projektů
- Správa migrace různých procesů souvisejících převážně s financemi a účetnictvím
- Podpora chodu finančního oddělení a řízení závěrkového procesu
- Vypracování nabídek a příprava materiálů pro účast na výběrových řízení
- Příprava a koordinace workshopů a akcí pro klienty
- Budování a udržování dlouhodobých vztahů s klienty
Co je pro nás důležité
- 3–5 let pracovních zkušeností v centru sdílených služeb / centru excelence / BPO / jiné konzultační společnosti
- Praktická znalost finančních procesů v rámci SSC se zaměřením na účetnictví, finanční controlling, datovou analýzu
- Zkušenost s procesním re/designem a zvyšováním výkonnosti procesů
- Analytické dovednosti a silná počítačová gramotnost – pokročilé využití MS Office a MS Project a několika systémů ERP (znalost SAP je výhodou)
- Schopnost řídit projekt, vytvářet jasné a stručné závěry, které budou prezentovatelné širšímu publiku
- Skvělé komunikační dovednosti, podnikatelské myšlení zaměřené na klienta a schopnost být týmový hráč
- Zájem o nové technologie a inovativní řešení
- Plynulá znalost českého i anglického jazyka
Velkou výhodu vidíme v:
- Plynulé znalosti německého jazyka
- Znalosti metodiky řízení projektů
- Předchozí zkušenosti s implementací nových technologii
- Zkušenostech s vedením menšího týmu
- ACCA nebo jiná účetní kvalifikace
- Magisterský titul v oboru ekonomie / finance / účetnictví
A co nabízíme?
- Vynikající kariérní příležitost a jedinečné prostředí pro osobní rozvoj
- Vzdělávání šité na míru – interní i externí školení, přístupy do portálu Udemy.com
- Zajímavé mzdové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
- iPhone i pro soukromé účely
- 27 000 korun ročně v Cafeterii na jazyky, sport, cestování nebo relax
- Vlastního counselora
- Moderní kanceláře v centru Prahy a možnost práce z domova

Kontakt
Tereza Májková