Accounting & Tax Compliance Specialist (full-time)

Jihomoravský kraj

To nejdůležitější v pár větách

Klientům nabízíme rychle rostoucí outsourcingovou službu z oblasti daní a financí, která jim umožňuje zaměřit se na strategické a obchodní priority. Připravujeme lokální účetní závěrky a daňová přiznání na základě podkladů a dat od klientů, kteří vedou své korporátní účetnictví například podle IFRS nebo US GAAP. Naším úkolem je zajistit Compliance podle českých účetních standardů. Také vedeme účetnictví a pomáháme s reportingem do mateřských firem.

Tvoje role v týmu

„Tvojí náplní práce bude vedení účetnictví včetně DPH reportingu, „GAAP to GAAP bridging“, příprava účetních závěrek a daňových přiznání. Pracujeme ve vícečlenných týmech, a tak rada či pomoc je vždy nablízku. Protože předpokládáme, že už máš nějaké zkušenosti, dostaneš na starosti i juniorní kolegy, kterým budeš dávat zpětnou vazbu a řešit s nimi složitější problémy.

Jsme součástí nejnovějších trendů ve financích. Díky technologiím cestujeme minimálně a jen tam, kde to dává smysl. Covid jsme jako tým zvládli výborně a přesvědčili se, že práce na dálku pro nás není problém. Všechno děláme tak, aby nás práce bavila a nebyla to rutina. Svůj čas vážíme a vyvažujeme. Když je potřeba, mákneme, ale když je volněji, netrávíme v kanceláři zbytečné přesčasy.“

Kateřina Dedková, Senior Manager, ACR

Co je pro nás důležité

  • Máš zkušenosti z auditu jako senior, pracoval jsi ve velké čtyřce na účetním oddělení nebo jako team leader ve středisku sdílených služeb.
  • Máš znalost účetnictví, závěrky a chuť se naučit přípravu daně z příjmu pro korporace. Baví tě práce s čísly.
  • Na problémy našich klientů často řešení v učebnicích nenajdeš. Musíme je spolu vymyslet.
  • Angličtinu používáme opravdu často – v běžné korespondenci, při práci se zahraničními kolegy a s klienty.
  • Chceš pestrou práci. Během dne tě většinou čeká práce na více projektech, a tak se ti hodí chladná hlava a dobrý time-management.
  • Jako tým se potkáváme v kanceláři v Brně.
  • Na nástupu se s tebou rádi dohodneme individuálně.

Jak se ti odměníme

Nástupní mzda odpovídající tvým zkušenostem a roční bonus, když ti práce půjde od ruky. K tomu benefity, které ti zaručeně udělají radost. Tady je pár z nich.

  • 5 týdnů dovolené + 5 sick days
  • iPhone a laptop a Cafeteria (flexibilní systém zaměstnaneckých benefitů v částce 27 000 Kč)
  • Online lékařské poradenství Ulékaře.cz
  • Přístup do interního vzdělávacího systému EY Badges, který můžeš zakončit certifikovaným MBA
  • Studium a členství na Institutu certifikace Svazu účetních nebo ACCA
  • Podporujeme home office