Junior konzultant – finanční instituce

Praha

Hledáme kolegu nebo kolegyni, kteří mají zájem se stát součástí našeho týmu oddělení Financial Accounting Advisory Services (FAAS) poskytující poradenské služby zejména v oblasti finančního účetnictví, reportingu, interních procesech a digitální transformace zejména pro finanční instituce. V rámci našeho týmu budete pomáhat klientům řešit výzvy spojené s finanční agendou a poskytovat klíčové poradenské služby finančním ředitelům bank, pojišťoven, leasingových a asset managemnet společností.

Naše poradenské služby zahrnují zejména následující oblasti:

  • Účetní a regulatorní podpora dle IFRS nebo českých účetních předpisů – například přechod na IFRS, implementace IFRS, implementace nových standardů, konsolidace účetní závěrky
  • Účtování a vykazování specifických transakcí – například fúze a akvizice
  • Podpora pro audit a nápravu zjištěných nedostatků
  • Strategická transformace finančního oddělení
  • Návrh zlepšení procesů účetnictví, výkaznictví, kontroly a implementace informačních systémů
  • Optimalizace a automatizace finančních procesů vč. robotické automatizace procesů (RPA)
  • Datová analytika a vizualizace
  • Krátkodobé stáže ve finančním oddělení - účetní specialista, specialista v oblasti dodržování předpisů, specialista v oblasti konsolidace, finanční controller atd.

Vaše úkoly a odpovědnost v rámci dané pozice:

  • Budete se účastnit realizace a řízení projektu v rámci prací probíhajících u klienta i mimo jeho sídlo (on-site a off-site) a budete se řídit pokyny projektového manažera nebo služebně starších kolegů.
  • Během projektů od vás očekáváme samostatnost při plnění každodenních úkolů, spolupráci s ostatními členy týmu EY a komunikaci s pracovníky klienta.
  • Budete spolupracovat a sdílet zkušenosti s ostatními kolegy z oddělení finančních služeb i s kolegy z jiných oddělení EY v České republice.
  • Budete rozvíjet své dovednosti a znalost práce s novými technologiemi a budete se učit od zkušenějších kolegů a manažerů, jak řešit nové výzvy, s nimiž se setkáte.
  • V této roli se naučíte používat analytické, technické a interpersonální dovednosti a uplatníte je v praxi.

Co požadujeme:

  • Požadujeme základní praktické znalosti v kterékoli z níže uvedených oblastí (a upřednostňujeme alespoň 2 roky praxe) ve finanční instituci:

- finanční výkaznictví a/nebo konsolidace
- účetní metodika
- controllingové oddělení
- regulatorní výkaznictví
nebo Vysokoškolské vzdělání se specializací v oblasti financí a účetnictví, pojišťovnictví, kapitálových trhů nebo bankovnictví

  • Základní znalost IFRS týkajících se finančních nástrojů a/nebo pojistných smluv (znalost IFRS týkajících se konsolidace výhodou)
  • Dobré komunikační dovednosti v češtině/slovenštině a angličtině
  • Základní znalost MS Office (MS Excel, MS Word, MS Power Point, MS Access)
  • Ochota působit v různých odvětvích
  • Ochota pracovat s novými technologiemi
  • Analytické myšlení a kritické myšlení
  • Dobré písemné a ústní komunikační a prezentační dovednosti
  • Ochota příležitostně cestovat

Co nabízíme:

  • Práci v přátelském kolektivu
  • Různorodá interní a externí školení včetně například podpory studia ACCA, FCA nebo jiného relevantní certifikovaného vzdělávání
  • Získání praktických odborných znalostí a zkušeností, díky nimž se stanete pro klienty důvěryhodným poradcem
  • Zajímavé portfolio klientů, mezi které patří nejvýznamnější finanční instituce
  • Konkurenční finanční ohodnocení a širokou škálu zaměstnaneckých výhod dle vašeho vlastního výběru
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna („sick days“) a systém výhod „cafeteria“
  • iPhone
  • Moderní kanceláře v centru Prahy
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Datum nástupu: flexibilní, na základě dohody