Asistent/ka Finančního oddělení

Praha

Úkolem finančního oddělení je podpora všech divizí firmy, aby mohly efektivně řídit zakázky, a také podpora managementu EY v přijímání rozhodnutí ohledně chodu firmy. Oddělení koordinuje různé finanční procesy jako krátkodobé a dlouhodobé plánování, plánování investic, analýzy výnosů a nákladů a také reporting. Pro kolegy z klientských divizí a ostatních oddělení jsou finance garantem přístupu ke kvalifikovaným finančním dovednostem.

EY CZ je součástí evropské a globální sítě a manažerské účetnictví je vedeno dle mezinárodních standardů.

Jako asistent finančního oddělení budete poskytovat podporu v oblasti reportingu a manažerského účetnictví nejen týmu controlingu, ale také všem klientským odborníkům a ostatním oddělením.

Budete součástí interního oddělení financí, které sídlí v Praze.

Co budeš vlastně dělat?

  • Příprava pravidelných manažerských reportů
  • Správa klientských zakázek v manažerském informačním systému
  • Podpora pro klientské týmy při řízení jejich portfolia zakázek
  • Spolupráce na měsíční závěrce z pohledu manažerského účetnictví
  • Spolupráce na vytváření finančního plánu a forecastu
  • Kontrola nepřímých nákladů firmy a příprava reportů
  • Podpora pro tým controlingu
  • Ad hoc analýzy

Co budeš k práci potřebovat a co bude výhodou?

  • SŠ vzdělání s maturitou nebo ukončené VŠ a ochota učit se nové věci.
  • Předchozí zkušenost v oblasti financí, manažerského účetnictví a controlingu je výhodou (pozice vhodná i pro absolventy s přiměřenou praxí ve financích)
  • Základní znalost podvojného účetnictví
  • Znalost anglického jazyka slovem i písmem (B2 nebo vyšší)
  • Znalost práce na PC, především pokročilá znalost MS Excel (vzorce, kontingenční tabulky), zkušenost s dalšími analytickými nástroji (Power BI apod) výhodou
  • Plynulou znalost českého jazyka
  • Analytické myšlení a smysl pro detail
  • Schopnost stanovit si priority a dodržovat termíny
  • Týmového ducha

Jak se ti odměníme?

  • Benefity za 27 000 korun ročně, které si můžeš vybrat z doopravdy široké nabídky
  • Životní pojištění
  • 5 týdnů dovolené a 5 sick days
  • Teambuilding a celofiremní akce
  • Terasa a dobré kafe – nejlepší jsou dohromady
  • Na nástupu se rádi dohodneme individuálně