Account coordinator pro finanční sektor

Praha

To nejdůležitější v pár větách

Do týmu Business Development hledáme schopného organizátora, kterého baví práce s globálními interními systémy a rád komunikuje.

Tvým úkolem bude interní podpora prodeje a rozvoje vztahů ve finančním sektoru. Budeš v přímém kontaktu s partnery EY jak v tuzemsku, tak v zahraničí, a staneš se součástí globálního týmu Business Development. Díky spolupráci s kolegy napříč různými pozicemi a odděleními v rámci celé firmy se budeš učit neustále něčemu novému.

Business Development je důležitou součástí naší strategie, kde klient je na prvním místě. Plánování a exekuce „EY Account Freamwork“ je klíčová pro růst našich služeb. BD oddělení spolupracuje s managmentem na obchodní strategii pro banky a pojišťovny, stará se o realizaci kampaní a zajišťuje aktuálnost obchodních příležitostí.

Tato práce nabízí velikou míru samostatnosti a možnost realizovat vlastní nápady a řešení. Pokud hledáš zajímavou práci, staň se součástí našeho týmu.

Helena Sladkovská, ředitelka Business Development

Tvoje role v týmu

  • Account management podle „EY Account Freamwork“
  • Plánovaní, tvorba a exekuce plánů pro klíčové klienty napříč odděleními z finančního sektoru
  • Regionální koordinace a podpora G360 klientů
  • Tvorba rozpočtů
  • Plánování a realizace firemního programu zákaznické spokojenosti
  • Kampaně a Go-to-market strategie – design, plánování a exekuce produktových a tematických kampaní
  • Koordinace mezi Service Lines (oddělení v rámci EY)
  • Příprava a dohled nad klíčovými nabídkami
  • Správa a řízení CRM (kontakty a příležitosti)
  • Sledování a distribuce sektorových novinek, studií a globálních EY materiálů interně i externě
  • Úzká spolupráce s partnery a managmentem – příprava materiálů pro rozhodování

Co je pro nás důležité

  • Ochota učit se nové věci

Protože jich nebude málo, hlavně ze začátku.

  • Pokročilejší znalost Excelu

Práce s tabulkami, databázemi a přehledy bude na každodenní agendě a pokročilejší znalost Excelu práci usnadní.

  • Dobrá znalost angličtiny

Ne všichni kolegové mluví česky, tak je potřeba jim zavolat, napsat nebo se s nimi osobně domluvit anglicky.

  • Schopnost komunikovat s lidmi a zorganizovat si práci.

Lehko se to řekne, ale ne každý to umí. Dodržování termínů a multitasking jsou při naší práci potřeba.

  • A co je úplně nejdůležitější?

Nadšení a týmový duch.

  • Zkušenosti z obdobné pozice

Oceníme zkušenosti z oblasti finančního sektoru.

Jak se ti odměníme

Roční bonus k základní mzdě, když ti práce půjde od ruky. K tomu benefity, které ti zaručeně udělají radost. Tady je pár z nich.

  • 5 týdnů dovolené + 5 sick days
  • iPhone a laptop
  • 27 000 korun na cestování, jazyky, sport nebo relax
  • Online lékařské poradenství Ulékaře.cz
  • Přístup do vzdělávacího portálu Udemy.com
  • Práci s moderními technologiemi