Record-2-Report Senior Consultant - Global Business Services

Praha

Náš tým Operations & Business Services, pomáhá místním i globálním EY klientům s finanční transformací. A protože chceme i nadále podporovat jejich růst, hledáme zkušeného finančního profesionála, který dobře zná prostředí center sdílených služeb a jejich procesů.

Našimi klienty jsou nejen centra sdílených služeb různých velikostí, odvětví a funkcí, ale i místní klienti, kteří potřebují zefektivnit jejich procesy nebo implementovat inovativní řešení. Klienty provádíme všemi aspekty jejich transformační cesty, od funkčního a organizačního designu až po migraci a optimalizaci procesů (digitalizace, automatizace, procesní design a řízení).

Co Vás bude čekat:

  • Analýza požadavků a potřeb klientů, stejně jako aktivní podílení se na navrhování řešení na míru a sestavování individuálních projektových plánů
  • Práce na velkých ale i menších transformačních / přechodových projektech
  • Zastřešení různých projektových rolí od projektového managementu až po funkční roli experta na danou problematiku
  • Nastavování finančních procesů u klienta s důrazem na využití nejnovějších technologií
  • Podpora iniciativy optimalizace procesů a administrace projektů
  • Správa migrace různých procesů souvisejících převážně s financemi a účetnictvím
  • Podpora chodu finančního oddělení a řízení závěrkového procesu
  • Příprava a koordinace workshopů a akcí pro klienty
  • Budování a udržování dlouhodobých vztahů s klienty

Co je pro nás důležité:

  • 3–5 let pracovních zkušeností v centru sdílených služeb / centru excelence / BPO / jiné konzultační společnosti
  • Praktická znalost finančních procesů v rámci SSC se zaměřením na Record-to-Report (General ledger)
  • Zkušenost s procesním re/designem a zvyšováním výkonnosti procesů
  • Analytické dovednosti a silná počítačová gramotnost – pokročilé využití MS Office a MS Project a několika systémů ERP (znalost SAP je výhodou)
  • Schopnost řídit projekt, vytvářet jasné a stručné závěry, které budou prezentovatelné širšímu publiku
  • Skvělé komunikační dovednosti, podnikatelské myšlení zaměřené na klienta a schopnost být týmový hráč
  • Zájem o nové technologie a inovativní řešení
  • Plynulá znalost českého i anglického jazyka

Velkou výhodu vidíme v:

  • Plynulé znalosti německého jazyka
  • Znalosti metodiky řízení projektů
  • Předchozí zkušenosti s automatizací a implementací nových technologií
  • Zkušenostech s vedením menšího týmu
  • ACCA nebo jiná účetní kvalifikace
  • Magisterský titul v oboru ekonomie / finance / účetnictví

Nabízíme Vám:

  • Vynikající kariérní příležitost a jedinečné prostředí pro osobní rozvoj
  • Vzdělávání šité na míru – interní i externí školení, přístupy do portálu Udemy.com
  • Zajímavé mzdové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna
  • iPhone i pro soukromé účely
  • Cafeteria program
  • Vlastního counselora
  • Moderní kanceláře v centru Prahy a možnost práce z domova