Social Media Specialist

Praha

V EY vycházíme z přesvědčení, že chceme-li dosáhnout lepšího podnikatelského prostředí, musíme si klást neotřelé a podnětné otázky. Lze se tak dobrat nečekaných odpovědí, které mohou přispět k řešení palčivých problémů současného světa. Platí, že čím lepší otázka, tím lepší odpověď. A o to lépe fungující svět. Pokud jsi také přesvědčen, že sociální média jsou skvělou platformou pro kladení lepších otázek, čti dál.

Tvoje role v týmu

  • Spravovat naše byznysově orientované kanály na sociálních sítích LinkedIn, Twitter, Facebook a Youtube.
  • Vytvářet a plánovat firemní obsah odpovídající požadavkům jednotlivých sítí a jejich uživatelů.
  • Hledat vhodné způsoby komunikace obsahu, který byl vytvořen napříč různými kanály (webové stránky, tiskové zprávy, odborná stanoviska atd.), a který nám pomůže dosáhnout strategických cílů v rámci on-line komunikace. Určovat nejvhodnější formu obsahu, ať už jde o text, obrázek, video nebo infografiku. Na něčem budeš pracovat sám/sama, na něčem společně s ostatními.
  • Podílet se na vytváření a optimalizaci reklam.
  • Pracovat s publiky a spravovat community management.
  • Realizovat naši globální strategii („Building a better working world“) prostřednictvím globálního i lokálního obsahu.
  • Vyhledávat nové příležitosti a technologie, jak efektivně šířit know-how společnosti EY v rámci trhu.
  • Úzce spolupracovat v rámci digital communication týmu lokálně, s pracovníky globálního týmu pro sociální média, s místním marketingovým oddělením a týmem pro tvorbu obsahu, jako i s vedoucími jednotlivých divizí.

Co je pro nás důležité

  • Energie a proaktivní přístup.
  • Zkušenosti se správou sociálních médií pro mezinárodní podnik, nejlépe v oblasti B2B výhodou.
  • Zkušenosti s reklamními systémy pro on-line (social media, PPC) výhodou.
  • Zkušenost s grafikou v programech Adobe Photoshop, InDesign, Premiere Pro a After Affects jsou výhodou.
  • Pracovat budeš převážně v týmu, některé projekty a kampaně ale vyžadují samostatnost.
  • Schopnost prezentovat a vysvětlit své nápady, plány týkající se obsahu a zpracování příspěvků svým nadřízeným a kolegům.
  • Copywriting na vysoké úrovni (v češtině).
  • Schopnost učit se a rozvíjet (i z neúspěchů).
  • Technická zdatnost – zkušenost či ochota naučit se s nástroji Sprinklr a Smarp, UTM builder, případně s dalšími nástroji pro on-line komunikaci.
  • Plynulá angličtina na komunikační úrovni.

Jak se ti odměníme

Roční bonus k základní mzdě, když ti práce půjde od ruky. K tomu benefity, které ti zaručeně udělají radost. Tady je pár z nich.

  • 5 týdnů dovolené + 5 dní osobního volna
  • iPhone a laptop
  • 27 000 korun na cestování, jazyky, sport nebo relax
  • Online lékařské poradenství Ulékaře.cz
  • Přístup do vzdělávacího portálu Udemy.com
  • Práci s moderními technologiemi
Nastavení cookies