Senior konzultant – tým Supply Chain & Operations

Praha

To nejdůležitější v pár větách

Jsme tým Supply Chain & Operations a hledáme k sobě novou posilu. Na pozici konzultanta budeš analyzovat problémy klientů, hledat možná řešení a implementovat je s týmem opravdových profesionálů. Budeš mapovat a optimalizovat logistické, výrobní či plánovací procesy a pracovat na tom, aby byly v co nejvyšší míře digitalizovány a automatizovány.

Tvoje role v týmu

„Náš tým Supply Chain & Operations pracuje na široké škále projektů. V minulém roce jsme například pro jednoho z největších globálních klientů v oblasti FMCG implementovali digitální řešení pro plánování výroby a dodávek. V rámci projektu jsme spolupracovali s kolegy i s klientem po celém světě. Také jsme pomáhali jednomu z nejrychleji rostoucích startupů k další expanzi díky mapování a optimalizaci procesů od řízení dodavatelského řetězce, přes finance, až po péči o zákazníky. Vytvářeli jsme nový globální model nákupu pro nadnárodní FMCG společnost. Nastavovali jsme reportovací systém pro top management výrobce zdravotnického materiálu se zastoupením ve více než sto zemích a metodicky jsme vedli top management mezinárodní logistické společnosti při tvorbě dlouhodobých strategických cílů.

Příležitosti se učit jsou u nás tedy každý den, i díky tomu, že máme klienty z různých odvětví a fungují většinou regionálně. Díky našemu zaměření na zlepšování procesů nahlédneme pod pokličku dění napříč odděleními a během relativně krátké doby získáme pochopení širších souvislostí. Naše práce má reálný dopad a viditelné výsledky.

Důraz na profesní a osobní rozvoj je u nás samozřejmost. Ať už díky každodenní zkušenosti na klientských projektech, různým školením pro vybudování expertízy, či koučování, abys i ty postupně pracoval/a na svých leadership schopnostech. Rozhodně se u nás nebudeš nudit, každý projekt je v něčem unikátní. Pro nás je nejdůležitější nadšení pro témata, se kterými pomáháme v nejrůznějších organizacích. Protože naši klienti často působí v mnoha zemích, většina naší práce probíhá v angličtině.“

Lukáš Krupka, Manažer, Supply Chain & Operations tým

Co je pro nás důležité

Tady je několik věcí, které jsou pro tuhle práci podstatné.

  • Máš dokončenou vysokou školu, ideálně s ekonomickým či technickým zaměřením.
  • Mluvíš a píšeš výborně anglicky i na odborné úrovni.
  • Máš předchozí profesní zkušenosti s dodavatelským řetězcem (například z Plánování, Logistiky či Výroby) , ideálně tři roky a více.
  • Máš znalost systémových řešení pro dodavatelský řetězec jako je SAP, OMP, o9, Blue Yonder, Kinaxis či jiné. Výhodou je zkušenost s projektovou prací.
  • Zajímáš se o témata spojená s řízením dodavatelských řetězců.
  • Umíš myslet kriticky i analyticky, jsi sebevědomý/á a umíš si obhájit svůj názor.
  • Zajímáš se o podnikové procesy, jejich neustálé zlepšování a nebojíš se zeptat.
  • Zajímáš se o IT, technologie a nejrůznější digitální řešení. Láká tě práce s daty. Velkou výhodou je znalost dalšího programu z oblasti datové analytiky, jako je třeba Power BI.
  • Nezalekneš se výzev a nad problémy dokážeš přemýšlet komplexně a hledat různá řešení.
  • Soustavně pracuješ na svém osobním růstu, zdokonaluješ své schopnosti a dovednosti a záleží ti na tvé profesní kariéře.
  • S Microsoft Office balíčkem si tykáš.
  • A hlavně to musí být dobrý match. Budeš s kolegy trávit hodně času, tak si musíte sednout lidsky.

Jak se ti odměníme?

Nástupní plat dle zkušeností a třikrát do roka bonus, když ti práce půjde od ruky. K tomu benefity, které ti zaručeně udělají radost. Tady je pár z nich.

  • 5 týdnů dovolené a 5 personal days ročně
  • iPhone a laptop k soukromým účelům
  • 27 000 korun ročně v Cafeterii na cestování, jazyky, sport nebo relax
  • Online lékařské poradenství Ulékaře.cz
  • Přístup do vzdělávacího portálu Udemy.com, k tomu i nejrůznější školení a certifikace
Nastavení cookies