IT Onsite Support

Praha

Pro IT oddělení pražské pobočky společnosti EY hledáme vhodné kandidáty na pozici IT Onsite / Service Desk Support.

Hlavní náplň práce:

► Podpora koncových uživatelů v oblasti IT
► Řešení HW a SW problémů osobně či telefonicky
► Správa firemního vybavení
► Zapojení a práce na mezinárodních projektech
► Delegace technických problému dalším úrovním podpory
► Komunikace s ostatními pobočkami EY

Požadujeme:

► Maturitní vzdělání technického zaměření
► Základní znalost protokolu TCP/IP, počítačové bezpečnosti a přístupových práv (Active Directory)
► Administrativní znalost MAC OS, MS Windows, MS Office, chytrých telefonů (iOS a Android) a tiskáren
► Zodpovědný přístup se smyslem pro detail
► Schopnost prioritizovat a pracovat na více úkolech zároveň
► Schopnost pracovat ve stresu a časové tísni
► Pokročilou znalost anglického a plynnou znalost českého jazyka
► Prezentační znalosti a schopnosti výhodou

Nabízíme:

► Mzdové ohodnocení na základě předchozích zkušeností
► 5 týdnu dovolené + 5 dní osobního volna
► iPhone a laptop
► Benefity za 27 000 korun ročně, které si můžeš vybrat z doopravdy široké nabídky
► Online lékařské poradenství Ulékaře.cz
► Přístup do vzdělávacího portálu Udemy.com

Nastavení cookies